Diskuse

Jsem jako Lenin

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JSJ

Jmenuji se Josef

25. 10. 2012 18:40
Trapné a slabé

Takhle to dopadne, když člověk chce za každou cenu něco napsat, ale chybí mu úvodní nápad a námět.

Pane režisére, neztrapňujte se už. Jako režisér jsem byl skvělý a určitě byste nenatočil film podle tak slabého scénáře, jak slabě píšete.

Hazardujete se svým jménem. Kdybych psal něco slabého já, tak se celkem nic neděje, jelikož mě znají pouze ti, kteří mě znají osobně, ale veřejně známá osobnost nejsem. Vy však ano, a tak musíte být opatrnější.

3 0
možnosti
MV

marka40

26. 10. 2012 7:22
Re: Trapné a slabé

R^Já bych něco taK slabého nenapsala ani jako osoba anonymní, natož abych se pod to podepsala.

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik