Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte pravdu. Často pobývám v Bavorsku...a vztahy mezi lidmi tam se blíží vztahům mezi lidmi jak jste popsal za časů Vašeho otce u nás. Ale o politicích to nebude...ti jsou pouze a jenom vzorkem této společnosti.

0 0
možnosti

Hlavně senátor Brutus a jeho přátelé

jsou vzorem chování. Ale ono to asi občas jinak nejde.

0 0
možnosti

Nadnesený

31. 10. 2012 23:40
Pěkné, ale dvě připomínky

Zaprvé nemysleme si, že zloba mezi lidmi a nevraživost se přenáší shora dolů (tj. z vysoce postavených lidí, politiků, na běžné občany). Je tomu naopak. Lidé takoví jsou, a zákonitě pak takoví jsou i politici, kteří pouze přirozeně odrážejí společnost, z níž vzešli. A zadruhé bych si být Vámi až tak moc neidealizoval Římskou republiku, představy, že senátoři se bavili na úrovni a šlo jim o blaho státu... kdepak, lidi jsou pořád stejní. I jim šlo primárně o vlastní zahrádku a ta zasedání rozhodně bývala divoká, mnohdy divočejší, než dnes u nás.

1 0
možnosti

josef_spejbl esq

1. 11. 2012 0:19
Re: Pěkné, ale dvě připomínky

Sulla by mohl vyprávět....:-)

0 0
možnosti

Stanislav_x

31. 10. 2012 23:33
Letiště švorcové

... ještě není, ale naše národní aerolinky už jó, holt o krok dál ... :-)

0 0
možnosti

Stanley68

31. 10. 2012 23:04
2014

Jsem zvedav, jak se pristi prezident po parlamentnich volbach v roce14 postavi 25 let po plysaku ke jmenovani novych komunistickych ministru...

0 0
možnosti

Milhaus11

1. 11. 2012 0:20
Re: 2014

čelem

0 0
možnosti

omotorkar

31. 10. 2012 16:18
nechápu

jak na mě může stát poslat exekutora kvůli názoru-mimoto nemám korunu dluhu

0 0
možnosti

tojsouveci

31. 10. 2012 11:27
Mně

Mně to tak nějak uniklo všechno.

Ale chyba bude jistě na mí straně.....;-(

0 0
možnosti

MirekPHA

31. 10. 2012 11:18
Ten konec jsem nějak nepochopil...

Jestli ta nálada nebude zapříčiněna klesající životní úrovní a nezaměstnaností. Vy žijete jinde, takže myšlení lidí těžko pochopíte. Také jsem zažil v sámošce, jak se dvě důchodkyně popraly o poslední zlevněný kus něčeho...

1 1
možnosti

S tím nesouhlasím. V životě jsem navštívil hodně zemí , kde si pracující mohli nechat  zdát o životní úrovni českého důchodce. I tak ale tato společnost byla slušnější. A jsou země , kde máte 20,30 i 40% lidí bez práce...žádné sociální dávky tam neexistují a ti lidé jsou šťastnější.

0 0
možnosti

Equus

31. 10. 2012 10:25
Ty poslední dva odstavce jsou tak nějak mimo

obsahově vůbec nesouvisí s předchozím textem...

0 0
možnosti

Boldos

31. 10. 2012 9:42
Asi mně něco uniká

ale hlášení, že přistávám na letišti Jiřiny Švorcové mně osobně nepřijde nějakým zásadnějším rozdílem daleko tomu Václava Havla...;-)

4 0
možnosti

Boldos

31. 10. 2012 9:50
Re: Asi mně něco uniká

Vlastně ano. Švorcová ať byla jaká byla si stála a dále stojí za svými idály ať byly jaké byly....  Na rozdíl od Havla...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik