Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I10v64o 32P60a97t21t28a

2. 12. 2012 7:10

Pan režisér Olmer vychoval děti a proto není z těch kdo způsobují aktuálně schodek 37 miliard ročně v I. důchodovém pilíři. Ekonomicky vzato, v průběžně financovaném důchodovém systému jsou starobní důchody rodičů dividendami z jejich vkladů do výchovy dětí (v současnosti jde o investici 1,5 - 2,5 milionu korun na jedno dítě). Problémem v I. důchodovém pilíři jsou proto bezdětní. Ti prostřednictvím přerozdělených daní investovali v průměru 400 tisíc korun do výchovy dětí těch druhých. Z I. důchodového pilíře ale vyčerpají neoprávněně 2 miliony minus 400 tisíc, tj. 1,6 milionu z dividend těch, kteří děti vychovali. Z čeho si mají bezdětní spořit na důchod? Z peněz ušetřených tím, že nevychovávají děti. Ještě dodám, že sociálně vyloučení sem nepatří. Nesplňují dobu zaměstnání min. 25 let a

do výchovy jejich dětí investoval stát, nikoliv rodiče.

1 0
možnosti

Přiznám se, že nevím o čem je řeč. V listopadu 1999 jsem se nas.al, a požádal o předčasný důchod. Ten jsem v lednu 2000 obdržel i s výměrem. Asi tehdy nebyla tak dokonalá výpočetní technika pod dozorem vládních stran.

0 0
možnosti
Foto

Důchod na úřadech se neřeší "nekonečně dlouho". Nekonečně dlouho občas trvá, než si zájemci o důchod dají dohromady všechny potřebné papíry. 

Mně nebo lépe řečeno, Elektrotechnické fakultě ČVUT se povedl hezký vtip. Poslali mi potvrzení, že J.H. nar xx.xx.1948 zahájil studia na této fakultě dne 1.10.1948. Byl jsem tak nejnadanějším kojencem v celé galaxii.

3 2
možnosti

Z76d94e40n85a 16K88o58č33í

2. 12. 2012 8:22

Nevím proč si má člověk sám obíhat bývalé a často dávno neexistující zaměstnavatele, když veškeré údaje o placení sociálního zabezpečení má stát každoročně k  dispozici. Jedná se o zbytečnou duplicitu.!!

1 0
možnosti

To jste tedy měl smůlu!! (Proč mně stále napadá, jak to že zrovna vy?)  Také jsem zažádal o důchod. Také ho počítali - cca 4 měsíce. Také mně sdělili, že posílají zálohu. A poslali.  Cca dvojnásobek předpokládané měsíční platby důchodu.

   Jak to, že zrovna vy máte takovou smůlu????

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS