Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

stejne by me zajimalo, cim se pani ministryne voni:) nechcete to jeste dodatecne zjistit?.);-DVsak ona nekouse!!

0 0
možnosti
PK

Obdivujete "vybroušené" francouzské školství ale La France "padá". A asi to nelze všechno svést na muslimy. Ale článek pěkný, to jó ...

0 0
možnosti
PK

Jinak bych od té ministryně moc neočekával.

0 0
možnosti
PS

P81e85t12r 92S38k97á30c15e25l

22. 1. 2016 21:33

Karma. V roce 1990 jsem byl přesvědčen, že bude naše školství využívat odkazu našeho velikána J.A.Komenského. Houbelec, jak jsem se mýlil! Pouze máme několik škol po géniovi pojmenovaných a některé ani jemu čest nedělají.

Dnes si myslím, že úmyslně vládnoucí garnitura ani nechce žáky a studenty vést jeho myšlenkami. Nastavili by si totiž proti sobě zrcadlo, podřezali by si pod sebou větev. Např. kdyby se jen polovina bodů Desatera mravních přikázání od J.A.Komenského dodržovala, nemohlo by být tolik bezcharakterních vystudovaných lidí.

I na politiky myslel:

"Štěstínároda" - 18 podmínek štěstí podle J.A.Komenského. Např.8/ "Dobré úřady - v čele národa lidé moudří, mírní kdobrým, a přísní ke zlým".

A což teprve, kdyby se stanovilo kritérium učitele/vychovatele podle něho(?):

„Našiučitelé nemohou být jen sloupy u naší cesty, které nám ukazujísměr a samy nejdou“ » J.A.Komenský.

Potom by se tohle moudro vztáhlo i na politiky a po nejbližších volbách by letěli do propadliště politických dějin.

Zdravého rozumu je nám třeba, hlavně u příštích voleb..R^

3 0
možnosti
Foto

Z toho plyne, že kdybyste té zubajdě na sekretariátu neříkal, že jste ten, co k ministryni čuchal, ale že jste ten, co jí pomáhal do kabátu, možná byste pochodil už u ní...:-)

2 0
možnosti
FS

Pane Olmer,kolik jste toho vypil?

0 0
možnosti
MT

Fakt myslíte, že je to spočitatelné?8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik