Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S Českou poštou jsem již měla také několik problémů. Tak - jednou, když jsem cosi velmi slušně kritizovala, se mi dostalo od slečny za přepážkou poznámky: "Paní, všimla jsem si, že se Vám stále něco nelíbí.. ." No, bodejť by se mi vše líbilo - příklad - balíček se šrůtkou špeku, kterou nám kdysi poslal dědeček ze zabíjačky, byl z části rozbalený a voňavý špek špek načatý... A pozdrav z dovolené od dětí přišel až po roce, jednou dokonce vůbec. Zato si ale vážím doručovatelek, pošťaček, nemají to lehké - ale výplaty velmi chabé... (Tedy na rozdíl od svých poštovních šéfů). :-/

0 0
možnosti

Domnívala jsem se, že to potupné a ponižující buzerovani formou mystery shoppingu je už minulostí. Zazivala jsem ho 4x ročně a nic tak potupneho nikomu nepřeji. Nahrávali si průběh rozhovoru na diktafon. Podle výsledku jsme pak buď brali nebo nebrali nějaké bonusy. Máme přítele poštovního dorucovatele, který denně nachodi 25 km. Doufám, že ti z mystery budou mít "koule" jít s některým na obchůzku, aby poznali na vlastní kůži, jak vypadá práce pošťáka. A úplně nejlepší by bylo, kdyby p. manažerka zvedla zadek z kozene židle a šla to zkusit sama.

5 0
možnosti

Ta arogance a nadřazenost je dnes v mnoha nezodpovědných úřednících mnoha úřadů a velkých firem.

1 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik