Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvláštní náhoda, zrovna je reklamní pauza v mém oblíbeném filmu Páni kluci, a přede mnou vyskočil na monitoru link ausgerechnet na tohle Vaše blogiště. Popravdě je mně víceméně fuk, kde komu z našich politikářů čmárají po čumáčcích pindulíny (ani si nejsem jist, zda v leckterých případech není znectěním veřejného prostoru spíš ten ksicht než grafický symbol pro vulvu). Spíš Vám tedy chci poděkovat za ten Váš fajnovej film (a že není jedinej, kterým jste mě potěšil).

Á propos, kdesi při stěhováních a požárech už vzala za své i ta účtenka s Vaším autogramem, který jsem od Vás před skoro půlstoletím vyškemral, coby bezejmenný komparsista v nepadnoucí uniformě wehrmacht od svého oblíbeného představitele Allana Pinkertona (zas z jiného filmového skvostu), ale zatím je strejda Alzheimer milosrden a aspoň tu milou vzpomínku mi ponechal.

Tak dík a vydržte (a prciny ponechme prcinami)!

0 0
možnosti

R14a47d60e42k 33J40a23r59o74š

24. 9. 2017 13:31

Tak se toho střežení a odhalení dotyčného nezbedy ujměte sám. Točit umíte, takže si udělejte nočku někde poblíž ve skrytu a posléze se představte s novým autorským krátkometrážním snímkem:

"Krnáčová už má po p-čii"... :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik