Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P13e20t37r 97N29o56v55e84k

22. 4. 2018 9:06

R^je to nutné a celosvětově dobře načasované kvůli příchodu migrantů , kde v jejich kultuře je žena stroj na rození dětí , věc , není rovnocenná muži....

0 0
možnosti
JK

Jestli tomu dobře rozumím, paní na vás udělala bububu kukuč a vy jste se sem přišel vybrečet a bojíte se uvést její jméno, abyste neobdržel další bebíčko. No tomu říkám chlap ze staré školy!

Kdybyste tvrdil, že jste její jméno neuvedl z gentlemanství, tak posmívat se veřejně něčím názorům a neuvést jméno je nepřijatelné i mezi muži, zvláště když to pak splácáte dohromady s vyprávěním vašeho syna.

0 3
možnosti
VK

Pane Kubíček, berte to jako osvětu a náhled do genderové problematiky.

0 1
možnosti
ŘK

Říkám si, kdyby se Titanic potopil v současné době, tak podle jakého vzorce by probíhalo nastupování do záchranných člunů. Předpokládám, že ženy a děti první už asi neplatí, protože ženám vnucuje roli slabší bytosti, takže by šli první asi jen děti, ale kdo další by šel po dětech? Silnější jedinci, kteří by se probili nebo v rámci genderove vyváženosti půlka žen a půlka mužů a co další transgender pohlaví?

2 0
možnosti
Foto

Žiji v Kanadě 35 let. Tento blázinec se sexuálním obtěžováním započal již před 20 lety. V novinách proběhlo několik případů. Kdy většinou sekretářky nařkly svého nadřízeného, který je propustil z důvodů, že neovládali dokonale těsnopis či podobné základní znalosti tohoto oboru. V této době, kvůli nějaké oslavě jsem jel do pivovaru koupit sud piva.

Sekretářka které jsem tento mok platil, měla na stole hezkou cedulku s nápisem: I will not report sexual harassment. ;-)

1 0
možnosti
JM

J53i95ř25í 51M16í35k55a

19. 4. 2018 20:08

Tady u nás je to skutečně v plenkách. Co jsem vykoukal případy z USA, tak feminismus přešel v rasismu, kde peskuje bílého muže. Člověk si po chvíli může všimnout jasných paralel ke komunistické totalitě. Jen trochu jiné téma. Na druhou stranu např. i u českých feministek jsem si všiml, že to kombinují s anarchismem a marxismem - štve (použila při projevu vulgárnější termín) je prý stát, kapitalismus a patriarchát.

Kamarád, co teď dělá v nadnárodní korporaci, mi řekl, že zaměstnanci mají povinnost vztahy nadřízeného a podřízené hlásit. Zrovna bigcorp v téhle ideologii jedou asi nejvíc.. kromě západních univerzit. Napr. Google. A generální ředitelka YouTube je kovaná feministka. Ani ji netrápí, že její videa mají tak 95 procent palců dolů v hodnocení.

0 0
možnosti
JL

Jsem nehorázně plytká koketa: když se ke mně muž chová jako džentlmen, třeba přidrží dveře, tak se na něj usměji a poděkuji.

11 0
možnosti
ZS
JH

Jeden z řady kroků k tomu, aby civilizovaný svět vymřel. Jen ti necivilizovaní se budou dál množit jak králíci a lidský rod zachovají. A tak se příroda postará, aby přežili "ti s potenciálem do budoucna". Jak se ukazuje, feministky neurčitého pohlaví to nebudou. Spíš to vidím na potomky mladých evropských černochů nebo děti podle šariíi.

1 0
možnosti
JD

Letos mi bude 50 a jsem opravdu ráda, když mi kolega při odchodu z práce otevře a podrží těžké dveře anebo mě ráno dá přednost chlap či dokonce chlapec při nástupu do autobusu :-) Nic se nemá přehánět, že? Ani ta rovnoprávnost!!;-D

7 0
možnosti
JK

Žádné obavy, zákony šária ženy brzy ochrání a bude po "Me too!" Až budou dámy chodit v burkách, nikdo na ně nešáhne, jen pár Svědků Mohamedových je znásilní, jak je to u nich dobrou tradicí. Alláh už to má všechno pod kontrolou. Moje partnerka je Thajka a Buddhisté jsou zaostalí, sex ještě považují za důležitou součást života a na multikulturalismus nemají ani pomyšlení.

11 3
možnosti
DP

Tahle "dáma" by měla vystupovat s Pazderkovou a Pavláskem v pořadu Na stojáka. myslím, že by měla úspěch.

2 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik