Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jednou mě šokovalo něco podobného v britském parlamentu, kdy se urozený lord šťoural v uchu, pak si prstík zálibně prohlížel. Jinak upozorňuji, že krmení holubů je podle mě zakázané, lze za to myslím udělit pokutu, stačí na souseda upozornit městskou policii či hygieniky nebo správní úřad (ale je otázka, zda politik a umělec budou mít skutečně rovné postavení v rámci zákona). Vzduchovku nelze mimo střelnici používat, to beru jen jako literární nadsázku.

0 0
možnosti
Foto

Okusování nehtů i polykání holubů z nosu má u dětí opodstatnění z hlediska vytváření imunity.

0 0
možnosti
Foto

Ten velký černý umělohmotný pták je pěkný, Nedávno jsem ho věnovala jednomu jubilujícímu šedesátníkovi. A ti holoubci? Jsou milí. Nedávno se uhnízdili na balkoně jedné známé ve 3. patru paneláku. Mladá tam seděla ve hnízdě na vejcích. A těm parlamentářům, kteří jsou mi protivnější než holubi, bych věnovala to lidovou říkanku. "Na střeše jsou holubi, na...ou ti do huby, když budeš dlouho - a jalově žvanit. (Do mikrofonu). Rv;-O

1 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik