Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezká vzpomínka na časy, kdy to asi nebylo moc růžové. ale my jsme byli mladí, zdraví a žili jsme v krásné naivitě. Vzpomínám na "mimořádnou událost" v Hulíně, kde v parku stojící Lenin měl jednoho rána na zádech baťoh a nápis: "Lenine, šulíne, co děláš v Hulíně?"

1 0
možnosti

Rád Vás čtu.Tak abyste se těch holí zbavil a zase chodil bez nich Vám přeji.

0 0
možnosti
Foto

Miluju vzpomínkové čtení. :-)V

0 0
možnosti

Pavlíka jsme u nás neměli. Dělali jsme pánbíčkům na křížku přirození z bláta a klacíku. On mne za to trestá, nebere v potaz, že jsem byl nevědomé dítě. Ve skutečném nebezpečí mne však zachran ́uje. Tak asi k těm létum padesátým.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Pěkné čtení, díky.

1 0
možnosti

Pěkné R^ Vzpomněl jsem si přitom na poznámku, kterou svého času přinesl můj devítiletý syn ze školy: "Váš syn se neumí chovat při uctění památky J.V.Andropova". :-)

5 0
možnosti

Je to o životě, připomenutí i mého dětství, sice po válce, ale podobné. Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Pěkně jsem si početl. DíkyVR^

6 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik