Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

furtkecal

7. 8. 2012 16:16
:-(

"Druhý den jsem se tedy podíval do zrcadla a uviděl tam troubu… " to jsme na tom stejněR^

3 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

7. 8. 2012 15:56
pěkně napsáno ....

bohužle jsem se právě dověděl, že hodláte kandidovat v barvách VV ........ chcete se snad dostat ve správný čas na správné místo ?  Tato strana měla dokonce takový bussinessplán :-/

2 0
možnosti

oldiess

7. 8. 2012 16:05
Re: pěkně napsáno ....

Taky se mi to líbilo, ovšem co ta Vámi připomenutá kaňka? To je fakt? Že by nás tady rejža tak podcenil? Do Vaší poznámky jsem si myslel, že jediným úletem v článku bylo to ty - tipování;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik