Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, napsat toto před volbama a kandidovat!? To asi moc voličů nepřitáhne. Ale třeba to jistí kandidaturou Vaše manželka. Někde to vyjít musí, že?

4 0
možnosti
DN

D43e19n72i72s 85N42o45v44a37k

22. 5. 2014 18:24

Byl jsem v utery na premiere a z filmu jsem nadseny. Akorat si myslim, ze polemizovat s vecne zapsklou Spacilovou je, pane Olmere, pod vasi uroven. Jeji "recenze" uz stejne davno skoro nikdo nebere vazne a vy ji timto dodavate jakousi vaznost, takze je to kontraproduktivni V

2 13
možnosti
Foto

To o tom víku si za svůj dnešní projev osvojte. Můžete se oba chytit za ruce.

7 0
možnosti
ND

Film jsem neviděla, kritiku paní Spáčilové četla. Přečetla a šla dál, vcelku to nic ve mně nezanechalo a taky jsem se nikdy její kritikou neřídila. Reakci autora-režiséra na tuto kritiku jsem přečetla a  vím, že autor článku-režisér je na stará kolena namyšlený urho ješita. Nesoudím tak jen podle tohoto článku, ale i podle jeho životopisné knížky, kde neváhal (a já fakt nevím proč) urážet Halinu Pawlowskou kvůli jejímu vzhledu...

Ale což každý jsme nějaký...

17 0
možnosti
LB

Pane Olmere, na začátku premiéry jste rádoby vtipně pronesl větu "Omlouvám se, dělal jsem co jsem mohl".

Pokud je tento Váš výtvor opravdu výsledkem maximální snady, už raději PROSÍM nic nedělejte.Rv

20 0
možnosti

J82i43ř82í 71Ř58e87h44o22ř

22. 5. 2014 16:45

kritik kritizuje. Na čtenářovi záleží jak se s kterým kritikem shoduje a zda ho pravidelně čte a inspiruje se jím. Že toto nechápe zkušený režisér je nepochopitelné. A popravdě tento blog pocházející z uražené pýchy připomíná klasické prskance diskutérů pod články paní Spáčilové a to není vůbec schálihodná podobnost ;-D

10 0
možnosti
MT

Ředkvička moralizuje :-(

1 0
možnosti
JB

Já věřím více Spáčilové, než tvůrcům. Ale přiznejme to, Fuka byl podplacen chlebíčky, Já český filmy ignoruji už více než deset let. Radši X-men 7 - http://www.zk4.cz/3N. B&k - Fuka 70 %, S. Dvořák - 60% a o Spáčilové víte http://www.zk4.cz/3R

2 1
možnosti
Foto

No... vy máte také dost, zdá se... divný vkus...

2 0
možnosti
Foto

zbytečně neurvalý a agresivní blog... :-/ chápu důvody pro vznik vašeho filmu, je to totiž podobné, jako prodávat plastové trpaslíky - vynáší to a to je zřejmě jediný motiv pro natočení takového filmu - neodsuzuji, každé zboží má svého kupce... ale nezlobte se pak na filmové kritiky, když vám film roznesou na kopytech, ekonomové jej na druhou stranu mohou zcela jistě pochválit... onen étos toho, že diváci rozhodnou o úspěchu sice platí, nicméně, Harvardské fondy také přinesly svému zakladateli zisk a byly velkým množstvím obyvatel svého času vnímány jako dobré, ale na nějaké přehnané chvalozpěvy to po vystřízlivění ze zkušenosti tedy rozhodně není... že lidé přijdou na váš film do kina je možné, otázkou pak zůstává, kolik z nich by na něj šlo i podruhé... značka Bony a klid byla dobrou značkou, obávám se však, že tímto pokračováním jste ji prachsprostě zneužil a nyní neumíte čelit následkům...

38 0
možnosti
JS

Pane Olmer Váš nový film jsem neviděl a neuvidím. Pochybuji totiž o tom, že člověk, který vyplodil tento článek je schopen vytvořit něco co by mě zaujalo.

22 0
možnosti
JJ

J84a36n 96J22a80r28o49s

22. 5. 2014 19:37

Na druhe strane, "Jako jed" je zasadni dilo ceske kinematografie. Ovsem, znate to s tim slepym kuretem..

2 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik