Diskuse

Kultura a žrádlo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Hm, ten pan Bajza, romský předák, který si mysí "Ti Gadžové se zase vyznamenli!", tak trochu rasista?

Když já uvidím skupinku dvaceti Romů, z nichž pět dělá bordel a patnáct ne, a pomyslím si u toho "Ti Cikáni, se zase předvádějí", tak je to jasný rasismus hned ze dvou důvodů

1. Nazývání rasy hanlivým pojmenováním

2. Házení všech do jednoho pytle negativním tvrzením, které vztahuji na celou skupinu

Správně bychom si pan Bajza i já měli pomyslet "Někteří, ale ne většina, Romů, resp. bílých na této kci dělá bordel". Tak jedině je to správně

:-)

0 0
možnosti
FN

Ta naše povaha česká. Pane Olmer, to by bylo na krásný film. Určitě byste si jeho natáčení užil. Vždyť díla vyobrazující takové to "světácké čecháčství" patřila mezi ta úspěšná

0 0
možnosti
LI

Báječné - a příhodný název "holubí letka". To jsem ještě neslyšela a že jsem toho už zažila hodně;-D;-D;-D

2 0
možnosti
DS

Ubožáci (myslím duševní). A proto na žádné vernisáže ani rauty nechodím, nechci si kazit poslední střípky iluzí a říkat si, "Bože, jak hluboko jsem to klesla". Doufejme, že se alespoň pan Bořek Šípek tam na tom obláčku dobře bavil:-)

0 0
možnosti
DZ

V Brně holubí letka také operuje. Museli jsme zavést na vernisáže pozvánky...

0 0
možnosti
Foto

Jeden z mých nejlepších kamarádů, vynikající houslista, účastník mnohých rautů různě zdůvodněných, měl nádhernou obranu proti těmto žroutům. Oni vždy, když se zavelí, obsadili místo u stolu, kde bylo to nejlepší. Kamarád, Petr, měl totiž teleskopickou vidličku. Když ji vytáhl z náprsní kapsy fraku a roztáhnul, stoje u opačné strany stolu, dosáhl na všechny dobroty. A ti, kteří je bránili tělem na druhé straně, byli v šoku a slušně řečeno nasr...

Bylo to krásné, milé a odzbrojující všechny s tahem "na bránu". Jednou jsem to s ním zažil a fakt, neskutečná sranda! Já se řežu ještě teď, když si vzpomenu. Ta vidlička byla koupena v Itálii. Ozbrojme se!!!;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
OH

Dávno jsem přišel o iluzi, že jsme snad kulturní národ. Máme spoustu nectností, ale máme také spoustu dobrých vlastností, je to individuální, takže určitě není možné házet všechny lidi do jednoho pytle. Na ty vernisáže chodí zřejmě skupinka vyžírků, které bychom asi spolehlivě našli všude, kde je něco zadarmo. Anglický gentleman by nejspíš povytáhl obočí a víc by se tím asi nezabýval.

Na druhou stranu mě každou chvíli někde někdo něčím příjemně překvapí, takže asi nemá cenu vynášet nějaké obecné soudy nad lidstvem jako takovým.

4 0
možnosti
RP

Tak jsem si myslela, že tohle se u nás na zahajovacích vernisážích, kde jsou snad jen pozvání hosté nemůže stát?;-(

1 0
možnosti
RC

No jestli to nebude tim, ze na takove akce chodi porad jen ti pozvani. Mozna, ze by se ukazalo, ze kdyby tam prisel "prumerny" clovek, ze to takhle nedopadne. Precejenom vime, ze kulturni fronta je spatne placena a ma tudiz hlad.....

5 0
možnosti