Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Olmere, smekám klobouk, milovala jsem Vás v Jarních vodách a Fantomu Morriswilu, stejně jako jsem lehce polkla při některých Vašich režijních počinech ... nečetla bych Vás, to se přiznám, jen čirá náhoda (a snad i lehká ženská zvědavost) nechala můj prst klepnout na název povídky.

Míchám dojetí v podvečerní sklence lehkého muškátu. Krásné čtení, smutné a trochu bolavé. Krystalky života přetavené do slov a vět. V

0 0
možnosti
Foto

Vyhledávám si vás cíleně, neboť krásně umíte skládat písmenka k sobě. A vždycky ty vaše povídky pěkně pohladí na duši.

0 0
možnosti

Blogy, tedy alespoň někteeré, jsou tím nejlepším z celé Mladé Fronty.

Ty vaše povídky se mi líbí. Ale nejsem ani znalec, ani kritik, takže se zase moc neradujte, ale jak se říká - u mne dobrý! :-)

1 0
možnosti

Kdo umí, ten umí. Dík.V

0 0
možnosti

I97v28a 76M34a65r24k85o82v53á

17. 5. 2017 21:59

MOC hezká povídka, ve stylu kréda Miloše Kopeckého...:-) Děkuji.

1 0
možnosti

V70í54t 50O73l85m14e23r

17. 5. 2017 21:16

Děkuji, Vít Olmer

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS