Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Co popřát muži, který v životě na hodně dosáhl i hodně zkusil ... snad aby vás fyzično udrželo v kondici a duševno vám dopřálo ještě hodně dlouho vzpomínat, hlavně na to dobré. :-)

1 0
možnosti
VM

Velmi ráda čtu Vaše blogy- vždy je to mě pohlazení po duši. Mám vynikající zubařku.

Jmenuje se Lenka Hofreiterová, Praha 10 - Skalka. Zachránila mi spoustu zubů.

Je skvělá.

1 0
možnosti
JL

vážně existujou tak blbí novináři? a vážně někoho zajímá Vít Olmer?

0 3
možnosti
ZS
PS

Na svůj věk jste čupr chlapík, pane autore. Zdravý rozum stále funguje. Díky.R^

2 0
možnosti
Foto

Vše nej.. k narozeninám. A ať Vás neopouští humor - ani ten od sazí...R^ Ráda Vás čtu. ;-)

4 0
možnosti

MUDr. Anna Rakita, Praha - Stodůlky, je drahá, ale proto, že je výborná!

A palec nahoru za toho vyhozeného "novináře" R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Kolikrát já už viděla zoufalé novináře, snažící se rozmluvit zpovídaného a navíc z něj vypáčit veselou historku o čemkoliv, co dosud nebylo řečeno! Přeji vám k narozeninám jen to nejlepší a pište sem dal. Nějak se mi zdá, že jste zvolil tempo:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik