Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VE

Na fotce Olmer vypadá jako žena, snad si pohlaví vybrala správně

0 18
možnosti
JK

To už Vám nic nezbylo, že si musíte takhle trapně kopnout co?

17 2
možnosti
JP

J33a17n 95P23a70l56l15a75s

15. 4. 2018 23:55

Dobrý večer, na tohle téma jsem přečetl hodně, ale Vy jste to fakt hezky shrnul. Díky!

8 0
možnosti
JS

V Nemecku zakoupili pro Bundeswehr maskace urcene pro tehotne zeny.

7 1
možnosti
MS

Panenka v maskáčích a růžový samopal ...

10 0
možnosti
MP

Dospělý muž, zvláště vyučující nebo nadřízený, by se měl řídit heslem " co je v domě, není pro mě " a nejen sám sexuální harašení nevyvolávat, ale aktivně se bránit, pokud nějaké žena chce získat výhodu před ostatními svým vzhledem, věkem, povolností. Hollywood nebo Barrandov tohle zatím moc neřešil. Takže proti těm veselým historkám z natáčení či story, jak mladší herečka přebrala manžela své kolegyni postavím takové tragické osudy žen jako Marylin Monroe či Jana Rybářová.

4 1
možnosti
Foto

Pokud je nadřízený svobodný a žena nezadaná, a problesknou mezi nimi vzájemné sympatie, není důvod jim v tom bránit. A pak si mohou oba spálit prsty. Jsme pořád ještě liberální společností. Já jsem ale slyšela o podobném případu, jeden učitel byl žačkou, jíž již patrně nechal propadnout, nařčen ze sexuálního obtěžování a měl s tím obrovské problémy, když se to vyšetřovalo. Nebyl sice vyhozen, ale poničilo mu to nervy a od té doby nechával na zkouškách otevřené dveře a trval na tom, aby byl poblíž ještě někdo přítomen, aby vše slyšel.

20 0
možnosti
Foto

myslím že je to už opravdu přehnané-jsem pro aby muži zůstali džentlmeny navzdory nebezpečí že za to budou perzekuováni-ostatně skutečný džentlmen se bude chovat k ženě galantně ikdyby ho to mělo stát život;-DR^

29 0
možnosti
MK

Ono slušně řečeno celá ta MeToo vypadá jako jedna velká komedie

Italská herečka: Dala jsem Weinsteinovi masáž a pak se s ním vyspala, protože mi slíbil roli. To se opakovalo několikrát. Mám z toho újmu

https://www.securitymagazin.cz/krimi/italska-herecka-dala-jsem-weinsteinovi-masaz-a-pak-se-snim-vyspala-protoze-mi-slibil-roli-to-se-opakovalo-nekolikrat-mam-ztoho-ujmu-1404059705.html

26 0
možnosti
MK

A nelze zapomenout na Moniku Lewinskych, která si najedou uvědomila , že byla zneužívána.

Takové komunistické. Soudruzi, že jsem dělal chybu mi došlo až po stranickém školení.

25 1
možnosti
VH

Ona ta sexistická cenzura přijde. Brzy, brzičko. Nejspíš ji ještě zažijeme i my, starci. (Promiňte, ale jsme skoro stejně staří.)

7 0
možnosti
ZS

Mám ráda, když mi muž pomůže do kabátu a otevře dveře a řekne mi, že mi to dneska sluší a vůbec si nepřipadám zneužitá, když mi nabídne místo k sezení ve vlaku a nebo se na mě usměje, ani netrpím traumatem z pomlázky a pomalý tanec nepovažuji za znásilnění a ze slov sex, prsa a pohlaví nemám vyrážku ... asi budu divná, jsem já to vůbec ženská?

38 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 44,03
  • Průměrná čtenost 3823x
Jsem vyznavačem kréda Miloše Kopeckého, že "Humor je nejdůstojnější projev smutku".

Seznam rubrik